helpdesk

Onze Helpdesk is bereikbaar van 06:00 's morgens tot 22:00 's avonds op werkdagen, bij voorkeur via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Je kan ons telefonisch bereiken via nummer +32 2 342 01 91

De vragen voor hulp worden behandeld aan de geldende tarieven.

De opgeleverde omgeving kan in vele gevallen van op afstand, over een veilige (versleutelde) internetverbinding beheerd worden.

Het is ook mogelijk om een onderhoudscontract af te sluiten met Linuxschool.

In een typisch onderhoudscontract is begrepen:

  1. Ondersteuning bij het gebruik en configuratie van de geleverde hardware
  2. Controle op de goede werking van het system (o.a. security updates)
  3. Antwoord op telefonische of via E-mail gestelde vragen, binnen de 24 uur tijdens de kantooruren.

Niet inbegrepen zijn:

  1. Het nemen van dagelijkse back-ups en het voorzien van de back-up servers.
  2. Het toevoegen van gebruikers of herconfiguratie van de opgeleverde systemen.
  3. Het oplossen van fouten gemaakt door de gebruikers van het systeem.
  4. Het herstellen of ondersteunen van veranderingen aangebracht aan de systemen door personen die niet voor Linuxschool werken.

Omdat de meeste problemen vanop afstand opgelost kunnen worden is het in deze gevallen niet noodzakelijk dat iemand zich terplaatse begeeft. Wanneer het echter noodzakelijk blijkt dat een medewerker van Linuxschool zich ter plaatse moet begeven, dan zijn de verplaatsingskosten en werktijden steeds betalend aan de geldende tarieven. Indien Linuxschool gevraagd wordt om dergelijke problemen op te lossen zal een vast bedrag per uur gevraagd worden.